Related Posts with Thumbnails
RSS
email

Bosan

Sebenarnya di malam-malam akhir Ramadhan ni sepatutnya sy melipatgandakan amalan untuk merebut keistimewaan Ramadhan yg masih berbaki. Tapi sebaliknya saya sibuk menulis blog dan membaca blog-blog orang lain. Uhuk..

Saya ada banyak perkara yg tersimpan di dalam cerebrum otak saya. Cuma saya tak berkesempatan untuk menyusunnya supaya teratur dan mengikut urutan keperluannya. Saya sudah tidak mahu lagi meluahkan apa-apa di sini kerana akhirnya sy juga yg dipersalahkan. Saya akan hanya meniti hari-hari yg berlalu mengikut plan dari-Nya. Apa pun yg nak jadi, sy akan memaksa diri saya untuk redha. Redah je.

Saya sudah penat untuk berfikir dan menimbangtara kehidupan saya. Mulai dari saat dan ketika ini.. saya pasrahkan kepada Allah swt...


p/s: Selamat hari raya Aidilfitri.. Eid Mubarak..

Bookmark and Share

4 comments:

Menyelami Lautan Hati Seorang Wanita said...

Assalamualaikum Dr Fahmi,
kenapa jadi macam ni, nampak macam dah tidak bersemangat saja? Perjuangan belum selesai, mungkin perlukan mujahadah untuk mencapainya. Teruskan berkarya, kerana karya Dr krits dan kreatif. Dalam diam sebenarnya Dr tetap mempunyai peminat tetap.Hiduplah dalam keceriaan yang boleh membahagiakan hati.

shye said...

Writing can bring up our mood.... keep on writing (and keep on living!). =thumbs up!= yu ken du it!

MuHaMMaD86 said...

bangun dr...boleh la

cuba perbaiki apa yg kurang 2 ok

Fahmi Shukur said...

Tenkiu.. hehe.. sy ok lagi la.. saja ja tulis bg gempak skit.. huhu

Post a Comment