Related Posts with Thumbnails
RSS
email

Sabtu..

Zaman maju macam sekarang ni, mesti semua orang ade internet banking kan? Aku pun ade.. Banyak benda boleh buat dengan sistem internet banking ni. Terutama untuk manusia yang pemalas nak keluar rumah macam aku ni. Hehe. Boleh bayar PTPTN melalui internet banking ni jugak. 

Aku pun bayar PTPTN melalui internet banking. Walau pun setahun beberapa kali je aku bayar. Haha.. Kalau ade duit lebih, aku bayar la. Kalau aku lebih perlukan duit, so aku tangguhkan dulu. Tapi sejak tahun lepas, aku set kan dalam internet banking RHB Bank untuk tolak dari akaun aku duit PTPTN tu. Sekali aku terlupa daaaa... bangun pagi ni wife aku cakap duit dalam bank dah tinggal sikit! Sebab bank dah tolak PTPTN. Adoyai.. selalunye duit dalam akaun tu abis sebelum tarikh bank tolak untuk PTPTN. Bulan ni aku tak guna duit tu lagi sbb takut kene bayar ape-ape lagi masa nak sambung study nanti. Sekali PTPTN yang dapat.. Huuu

Rezeki ko lah PTPTN oi.. aku kene cari duit lain la pulak untuk bayar macam-macam benda untuk sambung belajar nanti.. 



Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment