Related Posts with Thumbnails
RSS
email

Salam Ma'al Hijrah 1431H




Selamat menyambut Ma'al Hijrah 1431H untuk sesiapa sahaja umat Islam yg melawat blog ini. Sy tahu blog ni ada dua orang sahaja pengunjung setia. Huhu. Mereka berdua memang selalu menjenguk ke sini walau pun sy kadangkala lewat menjenguk blog mereka. Tapi harapnya mereka berdua terus melawat blog sy sebab sy tahu tak ada org lain yg melawat blog sy ni. :-D

Sudah 1431 tahun peristiwa hijrah berlaku. Dan pasti ada penghijrahan yg bakal berlaku pada tahun 1431H ini pula. Ermm sebelum sy terlupa, sy mengucapkan selamat pengantin baru kepada PakYob (org kuat Halaqah.net) dgn pilihan hatinya cikgu Ba (juga org kuat Halaqah.net). Hehe. Minta ampun maaf sebab walau pun sy berada di Kedah masa kenduri aritu, sy tak sempat nak ke mana-mana. Rasanya PakYob tau kot sebab apa. Kalau tak tau eloklah PakYob tanya Ummi. Agak-agak PakYob bukak ke blog ni? Huhu. Wallahua'lam.

Mudah-mudahan mahligai cinta yg dibina PakYob dan MakYob nye diberkahi Allah swt dan mendapat ketenangan sepanjang masa. Nampaknya makin 'comel' lah PakYob lepas ni. Kehkehkeh.




Bookmark and Share

4 comments:

Ilham Utara said...

baju aku dh amik jgn lupa bangun awai sikit esok nk grak awai....

MuHaMMaD86 said...

siapakah dua org misteri 2?

hurm...pak yob 2 sapa dr...ibnuwalidaini ka?

anyway...selamat menyambut maal hijrah...sama2 la kita berhijrah menuju Allah SWT noh

MUNALIZA said...

Selamat Tahun baru, moga panjang umur,murah rezeki dan dikurniakan hidup yang bermanafaat. Muhamad tak mao mai ke jenguk laman ummi, ada cerita ibnuwalidaini kahwin. Ini linknya Muhamad http://bhalaqah.blogspot.com/2009/12/walimatul-urus-ummi-aleeyah-dengan.html.
Dr, semoga selamat perjalanannya, dan selamat bertunang...jangan lambat-lambat bernikah tu..cepat-cepat ikut langkah pak yob. 27 hb ni pak yob dah terbang ke Bintulu, ikut mak yop. Dah tengok gambar kahwin mooks dengan isterinya?

Fahmi Shukur said...

Terima kasih Ummi.. :-)
Sy belum tgk lg gmbar kawin Mooks.. tp gmbr kenduri umah MakYob sy dah tgk kat blog Ummi tu..

Post a Comment