Related Posts with Thumbnails
RSS
email

Sebelum mata terlena...


Aku terbaca ntah dekat mana tulisan yg menyebut; dalam perhubungan mesti ada tolak ansur. Mesti banyak bersabar dan mesti memberikan kelebihan kepada pasangan lebih dari diri sendiri. Bila aku baca entri tu memanglah sweet saja bunyi ayat-ayatnya. Rasa macam bersemangatlah sekejap nak praktikkan nasihat-nasihat.

Aku pernah try bersabar even sampai saat ini. Tapi kebanyakan masanya aku meletup. Sebab aku kumpul banyak-banyak kot bahan letupan dalam hati ni. Then, bila ada je yg tak kena meletuplah aku. Huhu. Bunyi ayatnye macam lawak, tapi once anda berada dalam situasi yg sama ataupun kata omputih anda berada di dalam kasut yg sama (in the same shoes), baru anda dapat rasakan cemana sakit ke tak.

Aku menanti janji perubahan yg dicanangkan sejak dulu. Di mana sampai ke saat ini, aku tak nampak sebarang usaha untuk ke arah itu. Kerana akhirnya aku juga yg merasakan kepedihannya.

Ya Allah... I'm really putting my hope only to You.. may one day there will be a change.. even a very very very minute change. InsyaAllah.



Bookmark and Share

1 comments:

Menyelami Lautan Hati Seorang Wanita said...

Sabarlah doktor, hanya ini saja yang mampu diungkapkan dari hati ini. Semakin diuji, semakin banyak perlukan kesabaran dalam sebuah perhubungan dan jika ianya manis,makin akrab dan intim hubungan itu.

Post a Comment