Related Posts with Thumbnails
RSS
email

7 January 2010

Selamat pagi!

Aha.. hari ni aku terjaga awal gile.. selalunye dalam kul 630pg aku bangun. Itu untuk hari bekerja biasa la. Tapi hari ni spesel sikit sebab spital aku ade majlis besor. Takde lah besor mana, tapi tetamu istimewa datang melawat. Entah cemana aku bleh terjaga kul 520 pagi! Uhu.. macam nak makan sahur je. Golek kiri, golek kanan atas katil nak tidur semula lagi sikit dah takleh nak lena. So, aku berjaga sampailah sekarang.

Kul 710 pagi aku dah mandi. Huhu. Sejuk giler walaupun ade water heater. Sabor je lah. Water heater murahan mmg lah payah nak hangat. Then aku SMS kawan aku Chua. Tanya dia kul bape nak kena gi wad? Then dia reply kul 830pg. Disebabkan masih awal lagi, aku pun online dulu. Haha. Sempat lagi tu. After that, dia hantar lagi SMS kat aku, suruh pegi wad kul 10pg lak sebab tetamu spesel kitorang sampai kul 11pg. Sebab tu lah aku merepek dulu kat sini. Ni baru aku dapat mesej dari Pengarah Hospital cakap Dato' Pengarah Jabatan Kesihatan Pahang nak datang kul 9 plak. Hadoi.. ok lah.. aku nak gi wad dulu lah..

So, maybe korang dah tau kot bagi yg tbaca entri aku kat Facebook. Tetamu kitorang adalah:



Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultanah Hajjah Kalsom Binti Abdullah
Sultanah Pahang Darul Makmur










Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment